استفاده از بذر پیاز و نهال مقام

تولید و توزیع پیاز قرمز ارگانیک
تولید و توزیع پیاز قرمز ارگانیک

 

✳️یکی از مهم‌ترین روش‌های پیشگیری در کنترل آفت و بیماری‌های گیاهی استفاده از بذر و نهال مقاوم نسبت به عوامل خسارت زا می باشد درحال حاضر برای بسیاری از گیاهان زراعی و باغی ارقام مقاوم متحمل و تولید شده اند نسبت به یک یا چند عامل بیمارگر گیاهی تحمل نسبی داشته یا مقاومند. بدیهی است که در انتخاب ارقام مقاوم بایستی با توجه به بیماری ها و آفت موجود در هر منطقه. ارقامی را انتخاب کرد که بیشترین و یا مقاومت را نسبت به همان عوامل داشته باشد.

قیمت پیاز - خرید و فروش پیاز عمده
خرید پیاز قرمز صادراتی تبریز

? استفاده از بذر پیاز و نهال مقاوم مهار کنترل آفت

استفاده از بذر پیاز و نهال مقام
تولید پیاز صادراتی ایران

 

✳️ مبارزه بدون سم و آفت های گیاهی را می توان به شیوه های زیر انجام داد :

 

◀️ استفاده از روش مبارزه زراعی

? استفاده از بذر پیاز و نهال مقاوم مهار کنترل آفت

✳️در این روش با انجام عملیات زراعی مناسب محیط کشت را برای زندگی و فعالیت آفت های مورد نظر نامساعد می‌کنند و در نتیجه خسارت آنها را کاهش می‌دهند.

 

✳️این روش به دلیل سادگی کار و ارزانی و بی خطر بودن آن به عنوان یکی از اعضای مهم مبارزه تلفیقی با آفت ها به شمار می‌رود.

 

?مهمترین عملیات در مبارزه زراعی عبارتند از :

◀️_اجرای تناوب زراعی مناسب

 

قیمت پیاز در میدان تهران
قیمت پیاز عمده در مزرعه 

 

✳️به عنوان مثال در هر سری که محصولی کاشته می شود، سال‌های بعد طی دو یا سه سال با محصول دیگر جایگزین شود از جمله این محصولات در زمین های جنوب کشور می توان به کاشت ماش که در صورت کاشتن آن بین کشاورزان جا افتاده است که در هفت سال باید اصطلاحاً به عزاداری آن زمین رفت چرا که زمین مرغوبیت خود را تا چند سال از دست داده برای تقویت حاصلخیزی خاک باید از مواد کود حیوانی دامداران استفاده کرد با روند کیفیت خاک دوباره به مزرعه کشاورزی بازگردد برای کاشت مجدد محصول استفاده از منزل پیاز و نهال مقاوم در هنگام پرورش در اجرای تناوب زراعی مناسب است. با محصولات غیر جالیزی نیز می توان از طغیان بیشتر این آفت ها در مناطق آلوده جلوگیری نمود.

 

◀️ اجرای شخم عمیق

استفاده از بذر پیاز قرمز و نهال مقام
توزیع بهترین پیاز قرمز 

 

✳️شخم های عمیق در فصل پاییز تعداد زیادی از کرمینه ها و شفیره و تخم های حشرات راه از بین می برد. به عنوان مثال: برای از بین بردن خار یا ساقه غلات برنج آن است که پس از برداشت محصول زمین را شخم بزنیم.

 

◀️رعایت تاریخ کاشت و برداشت پیاز عمده

استفاده از بذر پیاز و نهال قرمز مقاوم
فروش پیاز صادراتی

 

✳️مثلاً در مورد پیاز قرمز شرایط کاشت و داشت و برداشت و استفاده از بذر مقاوم و نهال مقاوم خود دارای تاریخ های متفاوت هستند که هر کدام را باید به خوبی مد نظر قرار داد در مورد پیاز قرمز استان خوزستان به این نحو هست که در مهر ماه شروع مراحل آماده سازی زمین در اواخر مهر ماه تیم پیاز قرمز آن آماده و در برج هشت یا نه برداشت نهاله مقاوم تیم پیاز قرمز عمده انجام شده و شروع آن در اوایل ۷ یا ۸ توسط کشاورزان انجام می گیرد.

 

◀️ مدیریت مصرف آب پیاز کشاورزی

? استفاده از بذر پیاز و نهال مقاوم مهار کنترل آفت
توزیع و خدمات عمده پیاز سفید

 

✳️با مدیریت صحیح در امر آبیاری تا حدود زیادی می‌توان از خسارت آفت ها جلوگیری کرد استفاده از یخ آب زمستانه زمستان گذرانی تعدادی از آفت های کشاورزی را با خطر مواجه کرده و جمعیت آنها را به شدت کاهش می دهد.

 

◀️ استفاده از گیاهان تله در پرورش پیاز

? استفاده از بذر پیاز و نهال مقاوم مهار کنترل آفت

✳️در این روش گیاهان مناسبی را به عنوان گیاهان تله در اطراف مزرعه در بین ردیف های کاشت می کارند و پس از آنکه آفت های مورد نظر بر روی گیاهان تله پیاز عمده جا خوش کردن به طریق مناسبی از طرف کشاورزان از بین می‌روند در این روش استفاده از بذر مقاوم و نهال مقاوم بی‌تاثیر نمی‌باشد. مثلا استفاده از ذرت در اطراف مزارع پنبه یا استفاده از نخجیله اطراف برنج عمده چمپا در مزارع کشاوزی و یا از دیگر سبزیجات در اطراف پیاز قرمز یا پیاز سفید و پیاز زرد برای کنترل آفت ها و حشراتی مضر در درون پیاز ها از این تله ها در پرورش پیاز استفاده می‌شود.

? استفاده از بذر پیاز و نهال مقاوم مهار کنترل آفت

استفاده از بذر پیاز ارگانیک مقاوم

? خریداران و فروشندگان پیاز عمده برای هر کدام از گزینه های خرید یا فروش می توانند تبت سفارش و اطلاعات زیر فرمی خود را انجام و در خواست خود را ثبت و با ارتباط با واحد مشاوره و فروش خدمات خود را نهایی و دریافت نمایید.

استفاده از بذر پیاز و نهال متوسط

?در کنار خانواده بزرگ محصولات کشاورزی امروزه استفاده از بذر پیاز و نهال مقام یکی از اولین خواسته هاست تا پیاز عمده برای فروش آماده شود در این امر تامین کنندگان، توزیع کنندگان، تولید کنندگان مجموعه ممبنی در حال فعالیت هستند که شرکت های حمل و نقل بین المللی و داخلی برای جابجایی محصولات می توانند احراز هویت و مشخصات خود را اعلام و بعد از استعلام و تایید مراجع ذیصلاح به ارائه خدمات به مشتریان مجموعه بپردازند.

?مزرعه آنلاین پیاز عمده

استفاده از بذر پیاز و نهال آنلاین

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما