اصول کشاورزی پیاز ارگانیک

پیاز سفید متوسط کرمانشاه
فروشگاه پیاز قرمز متوسط

 

✳️بر طبق منشور بین المللی تولید محصولات ارگانیک پیاز کشاورزانی که می خواهند محصول ارگانیک تولید کنند باید به اصول کشاورزی پیاز ارگانیک چهارگانه زیر پایبند باشند:

 

۱ _ اصل سلامت : باید به گونه ای عمل کنند که سلامتی بشر، جانوران، گیاهان، خاک و در مجموع سلامت کره زمین به صورت یکپارچه حفظ شود.

 

۲ _ اصل مراقبت : باید مراقب باشند تا تامین نیازهای غذایی نسل حاضر، به قیمت خطر آفرینی برای محیط زیست و نسل های آینده تمام نشود. به زبانی دیگر آینده کره زمین را فدای نسل امروز نکنند.

 

۳ _ اصل انصاف و عدالت : باید در تولید اصول کشاورزی پیاز ارگانیک اصل انصاف و عدالت را نگاه داشته و تنها به منافع شخصی خود نیندیشند، بلکه باید در نظر داشته باشند که محصول تولیدی پیاز عمده آنها تامین کننده منافع تمامی دست اندرکاران و مرتبطین با امر تولید، اعم از مصرف کنندگان و توزیع کنندگان بوده و در راستای افزایش امنیت غذایی و کاهش فقر تلاش نمایند.

 

۴ _ اصل اکولوژی : باید به گونه ای عمل کنند تا حیات طبیعی موجودات زنده در محیط کشاورزی و پیرامون آن حفظ گردد و به تعادل در زندگی آفریده های بی شمار خداوندی کمک نمایند.

?اصول مدیریت کشاورزی صحیح آفات بیماری های و علف های هرز پیاز ارگانیک

اصول کشاورزی پیاز ارگانیک
فروش پیاز صادراتی اهواز

 

✳️استفاده از سموم شیمیایی مصنوعی در اصول کشاورزی پیاز ارگانیک مجاز نیست، مگر کاربرد بعضی از ترکیبات معدنی ساده که مورد تایید فدراسیون بین المللی جنبش کشاورزی ارگانیک (IFOAM) قرار گرفته باشد.

 

✳️در کشاورزی ارگانیک از روش های مختلفی برای پیشگیری خسارت یا مبارزه با آفت های اصول کشاورزی پیاز ارگانیک استفاده می شود که به آن مدیریت تلفیقی مبارزه با آفت های گیاهی می‌گویند.

اصول کشاورزی پیاز زرد ارگانیک
فروش پیاز صادراتی اهواز

اصول کشاورزی پیاز سفید صادراتی

?خریداران و فروشندگان کشاورزی پیاز ارگانیک برای هر کدام از گزینه های خرید یا فروش می توانند ثبت سفارش خود را انجام و بعد از ثبت اطلاعات زیر فرمی و تماس با کارشناسان مجموعه ممبنی واحد مشاوره وفروش در خواست خود را نهایی و خدمات خود را دریافت نمایند.

پیاز سفید عمده، تولیدی عشایری

?در کنار خانواده بزرگ محصولات ارگانیک، تولید کنندگان، توزیع کنندگان، تامین کنندگان، شرکت های حمل و نقل بین المللی و داخلی می توانند برای احراز هویت و ثبت اطلاعات و بعد از استعلام از طرف مجموعه بعد از تایید به ارائه خدمات به مشتریان عزیز مجموعه بپردازند

?مزرعه آنلاین ارگانیک

?مزرعه آنلاین ارگانیک

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما