توزیع کننده پیاز قرمز متوسط

امروزه پیاز یکی از محصولات غذایی با ارزش، و نیز جزو پرمصرف ترین خوراکی در دنیا محسوب می شود که همواره میزان تقاضا زیادی در بازار های سراسر کشور دارد. توزیع کننده پیاز قرمز متوسط این محصول عمده را به صورت کاملا ارگانیک با کیفیت مرغوب و قیمت مناسب در سراسر کشور پخش می نماید که عرضه و پخش پیاز قرمز به روش مستقیم و حذف واسطه به دو صورت کیلویی و فله ای بسیار ارزان تر و مقرون به صرفه تر می باشد.

توزیع کننده پیاز قرمز متوسط

خواص پیاز قرمز در سلامت دستگاه گوارش

خواص پیاز قرمز در سلامت دستگاه گوارش

پیاز یکی از مواد غذایی پر مصرف است که تقریبا در تمام غذاها مورد استفاده قرار می گیرد که اغلب به دو صورت خام و پخته مصرف می شود که نوع خام آن دارای خواص منحصر به فرد است که از مزیت های فوق العاده ای در حفظ سلامت بدن برخوردار می باشد.

لازم به ذکر است که پیاز در انواع گوناگون با تنوع رنگ و خاصیت فراوان برخوردار است که نمونه بارز از انواع آن پیاز قرمز است که به عنوان طعم دهنده در انواع غذاهای ایرانی مورد استفاده قرار می گیرد که دارای جنبه صادراتی و اقتصادی بالایی است که با کیفیت بالا و قیمت مناسب در بسته های توری مانند طبق استانداردهای روز دنیا به صورت ارگانیک و بهداشتی در بازارهای جهانی عرضه می شود.

پیاز قرمز با توجه به خواص آنتی اکسیدانی و سرشار بودن از انواع ویتامین ها بخصوص ویتامین سی و املاح معدنی مانند: کلسیم، پتاسیم، فیبر، آهن، فسفر، منگنز، روی و غیره توانسته به حفظ سلامت قلب، ناراحتی های گوارشی معده و روده، حفظ فشار خون، جلوگیری از انواع سرطان ها، بهبود عملکرد سیستم ایمنی بدن، کنترل سطح قند خون و دیگر موارد کمک شایانی نماید.

پخش مستقیم پیاز قرمز متوسط

پخش مستقیم پیاز قرمز متوسط

لازم به یادآوری است که پخش پیاز قرمز متوسط به روش مستقیم و بدون واسطه سبب افزایش تولیدت بیشتر محصول، کیفیت بالای آن و کاهش در قیمت محصول گردیده که سبب شده توجه و علاقه کشورهای خارجی را به خرید این محصول غذایی با ارزش بیشتر نماید که برای اقتصاد کشور بسیار حائز اهمیت می باشد.

ایران یکی از تولید کنندگان برتر انواع پیاز از جمله نوع قرمز آن می باشد که توانسته با وجود شرایط اقلیمی مساعد و زمین های حاصلخیز کشاورزی و همچنین استفاده از پتانسیل های موجود در زمینه تولید این محصول بخش عظیمی از صادرات کشور را به خود اختصاص دهد که اغلب در استان های جنوبی کشور از جمله: هرمزگان، کرمان، سیستان و بلوچستان، بوشهر و دیگر شهرهای ایران از رونق تولیدی زیادی برخوردار می باشد که به راحتی می تواند علاوه بر نیاز داخل نیاز کشورهای خارجی را به این محصول تأمین نماید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما