سفارش عمده پیاز قرمز اهوازی درجه یک

استان خوزستان و شهر اهواز یکی از قطب های تولید انواع سبزی ها و صیفی جات در کشور است، با برداشت این محصول در اهواز بسیاری از مراکز در سطح کشور سفارش عمده پیاز قرمز اهوازی درجه یک را در دستور کار خود قرار می دهند، در هنگام خرید این محصول باید روش های مناسبی را برای ماندگاری این محصول در نظر بگیرید تا دچار آسیب نشود، در ادامه راهکارهایی را در این زمینه ارائه خواهیم داد.

سفارش عمده پیاز قرمز اهوازی درجه یک

بهترین روش نگهداری از پیاز قرمز چیست؟

بهترین روش نگهداری از پیاز قرمز چیست؟ آیا می دانید بهترین روش نگهداری از پیاز چیست؟

برای نگهداری از پیاز قرمز لازم است یکسری از نکات را رعایت کرد تا خیلی زود این محصول دچار آسیب نشود.

از جمله این نکات عبارتند از:

  • نگهداری پیاز در شرایط دمایی متوسط و خنک به دور از رطوبت، زیرا اگر رطوبت در محیط وجود داشته باشد پیاز خیلی زود جوانه می زند و شروع به رشد کردن می کند.
  • پیاز را حتما چند روز بر روی یک پارچه در جای کاملا خشک قرار دهید.
  • سپس آن را در توری یا سبدهای فلزی قرار دهید، به یاد داشته باشید هیچوقت از ظروف پلاستیکی در بسته برای نگهداری پیاز استفاده نکنید زیرا این موضوع سبب جوانه زدن پیاز می شود.
  • پیاز را در صورت امکان در جای خنک، تاریک و خشک نگهداری نمایید.
  • اگر پیاز را پوست کنده اید آن را در ظرفی در بسته در یخچال قرار دهید تا بتوانید به مدت دو هفته از آن استفاده کنید
  • اگر پیاز را تکه تکه کرده اید آن را در نایلون پلاستیکی قرار دهید و در فریز قرار دهید تا بتوانید بین ۹۰ تا ۱۸۰ روز از آن استفاده کنید.
  • پیاز پخته شده نیز اگر در فریز قرار بگیر می توان تا لیش از سه ماه از آن استفاده کرد.

اگر این نکات را رعایت کنید قطعا می توانید از آسیب رسیدن زود هنگام به پیاز جلوگیری به عمل آوردید.

توزیع کننده پیاز قرمز اهوازی درجه یک

توزیع کننده پیاز قرمز اهوازی درجه یک ایران یکی از قطب های تولید پیاز در دنیا می باشد، کشورمان با دارا بودن زمین های کشاورزی زیر کشت پیاز سهم قابل توجهی از تولید این محصول در دنیا به خود اختصاص داده است.

شهر اهواز از جمله مناطق تولید کننده پیاز قرمز درجه یک با بهترین کیفیت در کشور است. در زمانی که قیمت پیاز به شدت بالا می رود، توزیع کننده پیاز قرمز درجه یک در اهواز این محصول را به باز عرضه می کند و باعث افت نسبی قیمت پیاز در بازار می شود به همین دلیل عرضه پیاز اهواز بر روی قیمت کلی این محصول تاثیر دارد.

برای سفارش پیاز اهوازی درجه یک می توانید به صورت عمده و یا جزئی سفارشات خود را ثبت نمایید تا بدون هیچگونه دغدغه ایی این محصول را دریافت نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما