صادرات پیاز درگز به ترکمنستان

صادرات پیاز درگز به ترکمنستان
صادرات پیاز درگز به ترکمنستان

 

⏹️ صادرات پیاز درگز به ترکمنستان که پیاز تولید شده در شهرستان درگز به دلیل کیفیت بالا به صورت عمده به کشور های مختلف صادر می شود. صادرات محصولات غذایی مختلفی هر ساله به کشور ترکمنستان انجام می شود.

برای اطلاع از موارد استفاده ی آب پیاز و خواص آن در فروشگاه پیاز می توانید به سایت های مربوطه مراجعه کنید.

? پیاز درجه یک تولید شده در درگز

صادرات پیاز درگز به ترکمنستان
صادرات پیاز درگز به ترکمنستان

 

⏹️ کشاورزی مدرن و پیشرفته در شهرستان درگز باعث تولید حداکثری انواع محصولات کشاورزی در این شهر شده است. یکی از عمده ترین محصولات در این شهرستان مربوط به سیب زمینی و پیاز می باشد. تولید پیاز مرغوب و صادارتی در درگز سالیانه به صورت بسیار عمده در حال انجام است. کیفیت بالای این پیاز باعث شده است سالیانه حجم بسیار زیادی از آن به کشور های مختلف به ویژه کشور های همسایه ایران صادر بشود. محبوبیت این پیاز هر ساله در بین مردم کشور های همسایه رو به افزایش است. ماندگاری بالای این پیاز یکی از بارز ترین ویژگی های پیاز درجه یک درگز می باشد. دلیل این ویژگی را کارشناسان به نحوه مصرف مواد غذایی میکرو به خصوص پتاسیم مربوط می دانند. پتاسیم به طور مستقیم در کیفیت محصول پیاز ممتاز اثر مفید زیادی می گذارد.

? صادرات عمده پیاز به ترکمنستان

? صادرات عمده پیاز به ترکمنستان

 

⏹️ کشور ترکمنستان به دلیل همجواری با ایران همواره گزینه بسیار مناسبی برای صادارت انواع محصولات به ویژه محصولات کشاورزی به شمار می آید. این کشور به دلیل غنی بودن از نفت و گاز جزء کشور های ثروتمند به شمار می آِید. بنابراین امکان خرید عمده محصولات غذایی برای این کشور به راحتی مقدور می باشد. از جمله عمده ترین محصولات کشاورزی که به این کشور صادر می شود میتوان به سیب زمینی، سیر، موسیر، زعفران، سیب و به خصوص انواع پیاز با کیفیت اشاره نمود. پیاز تولید شده در درگز هر ساله به صورت گسترده به این کشور صادرات می شود. این حجم مبادلات سبب رونق اقتصادی بسیار فراوانی برای کشاورزان و تولید کنندگان پیاز مرغوب شده است.

? خریداران و عمده فروشان پیاز میتوانند با قیمت مناسب و کیفیت بسیار بالا محصول خود را سفارش داده و از خدمات سریع و آنلاین بهرمند شوند و در نظر داشته برای راحتی در وقت و هزینه و انرژی کافی است پس از نهایی شدن اطلاعات پستی و پرداخت آنلاین در کوتاهترین زمان ممکن محصول خود را دریافت کنید.

⏹️ ارسال پیاز آنلاین

⏹️ ارسال پیاز آنلاین

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما