عرضه مستقیم پیاز صادراتی

عرضه مستقیم پیاز صادراتی

 

پیاز یکی از قدیمی ترین سبزی ها و صیفی جاتی است که به عنوان خوراکی مصرف می‌شود، و همچنین کشور های زیادی به کاشت پیاز می‌پردازند. یکی از بزرگترین کشورهای تولید پیاز چین است و یکی از بزرگترین کشورهای‌صادر کننده این محصول ایران است. ایران در سال های اخیر در زمینه عرضه مستقیم پیاز صادراتی به خوبی عمل کرده و این محصول را به کشورهای مختلفی صادر کرده است. عرضه مستقیم پیاز صادراتی

مصرف پیاز قرمز برای چه افرادی مضر است؟

 

همان طور که می‌دانید پیاز خواص بسیار فراوانی دارد، اما در‌کنار این خواص ضرر هایی برای یک گروه از افراد خاص دارد.

برای مثال:

  • مصرف بیش از اندازه پیاز قرمز برای زنان باردار توصیه نمی‌شود، زیرا باعث سوزش سردل شده و ممکن است ترکیبات اکسنده این پیاز برای بچه مضر باید.
  • مصرف پیاز قرمز به صورت خام باعث فعالیت شدید معده می‌شود، از این رو ترشح اسید معده را افزایش می‌دهد که در نتیجه این کار بعضی از بافت مفید معده را که در هضم غذا مهم هستند، از بین می‌برند.
  • برای کسانی که معده حساس دارند، هضم این گونه پیاز برای آن‌ها به راحتی نیست و خوب است که پیاز قرمز را به صورت آب پز مصرف کنند‌، چراکه هضم آن راحت تر است.
  • پیاز چون محصول گرمی است، کسانی که طبع گرم دارند بهتر است آن را در صورت امکان کمتر مصرف کنند.
  • زنان شیرده بهتر است از پیاز استفاده نکنند، چون در ترکیبات شیر اثر گذاشته و ممکن است باعث به خطر انداختن سلامتی کودک شود.

موارد بالا برای افرادی بوی که ممکن است مصرف پیاز قرمز برای آن ها مضر باشد.

 

مصرف پیاز قرمز برای چه افرادی مضر است؟

تولید عمده پیاز صادراتی ارزان

 

پیاز به دلیل این که در هر شرایط آب و هوایی می‌تواند رشد کند، از این رو در همۀ مناطق کشور ایران می‌شود کشت کرد.

تولید پیاز در اوایل تابستان شروع می‌شود و برداشت آن در اواخر تابستان یا اوایل پاییز شروع می‌شود. تولید پیاز نیازمند نیروی کار زیادی است، زیرا تولید آن کار بسیار سنگینی است.

پیازهای محلی که در روستاهای کشور تولید می شوند نسبت به پیاز های گلخانه ای یا شهری مناسب تر هستند. بعضی از شرکت های پیاز صادراتی از کشاورزان پیاز مرغوب خریده و نسبت به عرضه آن اقدام می‌کنند.

عرضه پیاز هم در داخل کشور به صورت عمده و هم به صورت صادرات به کشورهای دیگر صورت می‌گیرد. عرضه پیاز باید با دقت فراوان انجام شود، زیرا در صورت ضربه به پیاز باعث له شدگی و ایجاد لکه های قهوه ای رنگ می‌شود، در نتیجه کیفیت آن پایین می‌آید و به فروش آن شرکت مذکور ضرر زیادی می‌زند. پس در رابطه با کار تولید و عرضه پیاز باید دقت کافی به کار برد.

تولید عمده پیاز صادراتی ارزان

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما