قیمت بذر پیاز قرمز |خرید بذر پیاز قرمز

 

خرید و فروش بذر پیاز فلات به صورت مستقیم
قیمت بذر پیاز قرمز |خرید بذر پیاز قرمز 

 

⏹️ قیمت بذر پیاز قرمز پیاز با نام علمی Allium cepa گیاهی از خانواده نرگسیان است که یکی از پر مصرف ترین گیاهان در جهان است و قدمت بسیار طلانی دارد. برخی از اسناد کشف شده در اهرام مصر نشان میدهد این گیاه هزاران سال قبل از میلاد مسیح به عنوان غذای اصلی مورد استفاده قرار می گرفت. پیاز گیاهی دو یا سه ساله است که قسمت زیر زمینی ان قابل مصرف است و برای کشت ان باید از بذر، نشا یا خود پیاز استفاده کنید. برای استعلام قیمت بذر پیاز قرمز و دیگر انواع بذر می توانید ارتباط بگیرید.

? بذر پیاز قرمز زودرس

? بذر پیاز قرمز زودرس
بذر عمده پیاز 

 

⏹️ اگر بخواهیم پیاز را تقسیم بندی کنیم از نظر کشت باید ان را به سه روش زیر پارت بندی نمود:

پیاز روز بلند

پیاز روز متوسط

پیاز روز کوتاه

⏹️ این ویژگی ها مشخص می کند که پیاز ها با بذر های مختلف در چه فصلی کشت شوند. پس می توان نتیجه گرفت که پیاز های روز بلند باید در بهار که طول روز بلند است کاشته شوند و پیاز های روزکوتاه در اواخر تابستان و پاییز که طول روز کوتاه است کاشته شوند. بذر پیاز قرمز زود رس را می توانید از مجموعه ما تهیه نمایید و کشت خود را با بهترین بذر استارت بزنید.

? بهترین نوع بذر پیاز قرمز

قیمت بذر پیاز قرمز |خرید پیاز قرمز

 

◀️ در اینجا بهترین نمونه بذر پیاز قرمز را به شما دوستان معرفی می کنیم ولی در نظر داشته باشید هر منطقه با توجه به اب و هوا و نوع خاک ان یک نمونه خاص پیاز بهترین عملکرد را دارد که باید توجه کنید. مشخصات بذر پیاز قرمز اذرشهر:

نام تجاری واریته Azar shahr

نوع بسته بندی قوطی ۵۰۰گرمی

وزن خالص ۵۰۰گرم

تعداد قوطی در کارتن ۲۰ عدد

شرکت تولیدی هورسان بذر

مشخصات فنی

 

۱٫ درصد خلوص: ۹۹%

 

۲٫ قوه نامیه : ۹۰%

 

۳٫ روز بلند

 

۴٫ اندازه بزرگ

 

۵٫ ۷ لایه پوست

 

۶٫خاصیت انبارداری بالا

? قیمت بذر پیاز زودرس

? قیمت بذر پیاز زودرس
فروشگاه عمده پیاز قرمز

 

⏹️ ساقه های پیاز معمولاً ۱۵ تا ۴۵ سانتی متر ارتفاع می گیرند، کشاورزان ساقه ها را هنگامی که بلند می شوند از ارتفاع حدوداً ۱۰ سانتی متری زمین قطع می کنند یا می شکنند تا انرژی گیاه صرف رشد قسمت های زیرزمینی شود و پیازهای درشت تری را تولید کند البته به طور کلی هنگامیکه پیاز بالغ می‌شود، ذخایر غذایی شروع به انباشته شدن در ته برگ و برجستگی پیاز می‌کنند. قیمت بذر پیاز زودرس با بهترین کیفیت در این مجموعه قابل استعلام است.

? بذر پیاز نانهمز

? بذر پیاز نانهمز

 

⏹️ پیاز یک محصول فصل خنک است و با دمای ۱۳ تا ۲۴ درجه سانتی گراد سازگار است و یخبندان را تحمل نمیکند.دمای بهینه برای رشد گیاهچه ۲۰ تا ۲۵ درجه سانتی گراد است. کشت پیاز به صورت مستقیم و کشت نشا انجام می شود. در مناطق گرم به منظور جلوگیری از علف های هرز، بذر را در اواسط پاییز می کارند و در ماه آخر زمستان، نشا را به زمین اصلی منتقل می کنند.در مناطق دیگر معمولا در ماه دوم زمستان بذر را مستقیم کشت می کنند و پس از استقرار گیاه عمل وجین را انجام می دهند.برای کوددهی از کود دامی و کودهای شیمیایی ازت و فسفر و اسیدفسریک استفاده می شود.

? انواع بذر پیاز سفید

فروش عمده پیاز سفید

 

⏹️ پیاز سفید مینروا دارای خصوصیات زیر می باشد:

رقمی هیبرید

دارای عملکرد بالا

دارای بوته قوی

محصول بازار پسند

⏹️ یکی از خصوصیات پیاز هیبرید مینروا داشتن غده های یکنواخت و گرد بوده که توانسته در سال های اخیر توجه بسیاری از پیازکاران را به خود جلب نماید. یکنواختی شکل ظاهری غده ها فاکتور بسیار مهمی در بازارپسندی پیاز به شمار می رود. پیاز هیبرید مینروا دارای غده بزرگ تا قطر ۹۰ تا ۱۰۰ میلیمتر بوده که از سفتی مناسبی برخوردار می باشد. سفتی گوشت میوه سبب افزایش قابلیت محصول پس از برداشت شده و امکان ارسال محصول به نواحی دوردست را فراهم می نماید. پیاز سفید مینروا به دلیل داشتن بوته قوی در اکثر مواقع نسبت به بیماری های برگی دارای مقاومت نسبی می باشد. قیمت بذر پیاز مینروا هرساله با توجه به نوسانات قیمت ارز و میزان تقاضا در بازار توسط شرکت توزیع کننده تعیین می گردد.

خرید و فروش عمده پیاز

? فروش بذر پیاز صادراتی در این مجموعه انجام می شود.برای تهیه انواع پیاز قرمز در کیفیت های مختلف و بسته بندی های متفاوت با مجموعه بازار پیاز ایران ارتباط بگیرید.

⏹️ قیمت بذر آنلاین

پخش پیاز و صادرات پیاز ، آنلاین پرداخت

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما