مرکز عرضه مستقیم پیاز قرمز در کرمانشاه

مراکز عرضه مستقیم پیاز قرمز در کرمانشاه
مرکز عرضه مستقیم پیاز قرمز در کرمانشاه

 

✳️ این روزها فصل برداشت پیاز قرمز از مزارع کشاورزی شهرستان هرسین قطب تولید پیاز قرمز استان کرمانشاه است که مرکز عرضه مستقیم پیاز قرمز در کرمانشاه در حال خرید و فروش این محصول هستند.

? عرضه مستقیم پیاز قرمز در مراکز فروش

 

✳️ همواره خود را موظف دانستیم تا با بهتر شدن خدمات گامی

هرچند کوچک برای خدمت به تولیدات داخلی و صادراتی برداریم

تا ارز آوری خوبی را بجا بگذاریم.

 

✳️ پیاز کاران شهرستان هرسین به دلیل عدم سردخانه و یا گارگاه فرآوری و یا بازار عرضه مستقیم محصولات کشاورزی ناچار به فروش با قیمت پایین تر به دلالان هستند در همین راستا مجموعه ممبنی برای حمایت پیاز کاران برای ایجاد مراکز عرضه مستقیم پیاز قرمز در کرمانشاه با استفاده از تکنولوژی دست به یاری گیری این عزیزان زحمت کش شده است

 

✳️با عرضه مستقیم محصولات کشاورزی تولید کننده خود بتواند با قیمت مناسب تری محصول خود را به فروش عمده برساند که در مجموعه ما این شرایط پیش بینی شده تا مراکز عرضه مستقیم پیاز عمده صادراتی در تولید کمک کننده باشند و قیمت با توازن بیشتر با ارتباط سریع و درست در دسترس همه مشتریان عمده پیاز قرمز صادراتی قرار گیرد.

 

✳️ توزیع پیاز قرمز ارگانیک در داخل و خارج از جایگاه ویژه ای

برخوردار است که برداشت پیاز در شهرستان هرسین از اوایل

شهریور شروع می‌شود و تا اواسط مهرماه ادامه پیدا می‌کند.

? عرضه مستقیم پیاز قرمز در مراکز فروش

? فروشندگان و خریداران عمده پیاز قرمز می‌توانند با ارتباط از طریق ثبت سفارش و نوبت گیری در هر دو گزینه خرید یا فروش اطلاعات خود را ثبت کنند و خدمت خود را دریافت نمایند خصوصا کشاورزان شهرستان هرسین از اولویت فروش محصول خود در عرضه مستقیم بر خوردارند.

? عرضه مستقیم پیاز قرمز در مراکز فروش

? در کنار کشاورزان زحمت کش رانندگان و شرکت‌های حمل و نقل می توانند برای جابجایی محصول ثبت سفارش خود را انجام و نوبت را برای ارسال خدمت دریافت نمایند.

? مرکز پرداخت آنلاین

? مرکز پرداخت آنلاین

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما