مرکز عرضه پیاز قرمز اصفهان

خرید پیاز قرمز اصفهان به صورت عمده در گروه کشاورزی سودا سه پیاز انجام می پذیرد. در فصل پاییز و زمستان به دلیل اینکه برداشت پیاز به حداقل می رسد پیاز برداشت شده در مهر را باید نگهداری کرد تا در باقیمانده سال با کمبود پیاز روبرو نشویم. پیاز زرد اصفهان را می توانید به صورت مستقیم و قیمت مناسب از این مجموعه تهیه نمایید.

مرکز عرضه پیاز قرمز اصفهان

آشنایی با انواع پیاز قرمز

آشنایی با انواع پیاز قرمز این پیازها از اندازه متوسط تا بزرگی برخوردار هستند و دارای طعم و مزه تیز و خاصیت آبرسانی چشم باشند. آنها اغلب به صورت خام مصرف می شوند (و می توان آنها را به رنگ و لقمه به سالاد اضافه کرد) ، کبابی یا به راحتی با غذاهای دیگر پخته می شوند. پیاز قرمز در طول سال در دسترس است و دارای فلاونوئید و فیبر زیادی است (در مقایسه با پیاز سفید و زرد). پیاز قرمز بریده شده را می توان برای مدتی در آب خنک خیس کرد و می توان آب آن را تخلیه کرد ، در نتیجه “نیش” و تندی کمتر می شود.

این پیاز رایحه قوی تر و شیرین تری دارد و قسمت داخلی آن نسبت به سایر پیازهای قرمز آبدارتر و سفیدتر است و می توان با آن مربا درست کرد. در مارس 2008 ، اتحادیه اروپا علامت حفاظت شده از مبدا را برای پیاز قرمز تولید شده در این منطقه خاص ثبت کرد.

برای تهیه دستور پیاز ترشی ، به مواد پایه زیر احتیاج دارید:

پیاز قرمز:

یک پیاز قرمز بزرگ یا دو پیاز کوچک قرمز.

سرکه: طعم شیرین سرکه سیب را هنگام ترشی پیاز دوست دارم. اما سرکه سفید ، سرکه شراب سفید یا حتی سرکه شراب قرمز نیز به خوبی کار می کنند.

نمک: یک قاشق چای خوری نمک خوب دریا ، برای بیرون آوردن همه آن طعم ها.

شیرین کننده: از شکر سفید (دانه ریز) به طور سنتی برای تهیه پیاز قرمز ترشی در مکزیک استفاده می شود ، اما به راحتی می توانید جای خود را با شربت افرا ، عسل یا گاو شیرین کنید. بعلاوه ، برای ادویه های اضافی یادداشت های زیر را ببینید که شما نیز می توانید اضافه کنید.

تولیدکننده پیاز قرمز اصفهان

تولیدکننده پیاز قرمز اصفهان پیاز قرمز که گاهی اوقات پیاز ارغوانی هم خوانده می‌شود . یک رقم از پیاز با پوست قرمز ارغوانی و گوشت آن به رنگ سفید با رنگ جزیی قرمز است. این پیاز از نظر اندازه متوسط تا بزرگ است و مزه ملایم تا شیرین دارد. اغلب به صورت خام، کباب یا کمی پخته شده با غذاهای دیگر مصرف شده یا به خاطر رنگش به سالاد اضافه می‌شود.زمانی که پخته شد رنگ قرمزش را از دست می‌دهد.پیاز قرمز در سراسر سال قابل دسترسی است.

بزرگترین مرکز عرضه پیاز در اصفهان است و رنگ قرمز به علت آنتی سیانیدین‌هایی مثل سیانیدین است. پیاز قرمز (در مقایسه با پیاز سفید و زرد) مقدار زیادی زردینه و فیبر دارد.پیاز قرمز را می‌توان ۳ تا ۴ ماه در دمای اتاق نگه داشت. از پوست پیاز قرمز برای رنگ کردن استفاده می‌شود.

تولیدکننده پیاز در اصفهان و دیگر شهرهای کشور رونق زیادی دارد می توانید برای خرید به سایت ما سر بزنید و محصول خود را سفارش دهید.

تولیدکننده پیاز قرمز اصفهان

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما