پیاز عمده، من از عشایر هستم

پیاز عمده، من از عشایر هستم

 

✳️در زندگی عشایری یکی از محصولات مهم که این قشر تولید می‌کنند پیاز عمده، است که به دلیل کوچ نشینی که دارن در فصل ها بعضی از افراد که در مکان ثابت هستند و در خانه ماندن به پرورش پیاز عمده، من از عشایر هستم می پردازند.

پیاز عمده، من از عشایر هستم
پیاز سفید درجه یک دزفول

?پیاز عمده،نقش من از عشایر هستم

دام عمده، من عشایر هستم
عمده دام عشایری
پیاز عمده سفید دزفول ، من عشایر هستم
تولید پیاز محلی عمده

 

✳️من به نقش و جایگاه ویژه خود به عنوان یک عامل فعال و مولد اقتصادی واقف هستم و حداکثر تلاش خود را در جهت افزایش کمی و کیفی تولیدات از جمله محصولات پیاز عمده، محصولات دامی، صنایع دستی و سایر محصولات عشایری به کار می گیرم.

 

✳️علاوه بر کار و تلاش، صرفا به روش های سنتی تولید، بسنده نمی کنم و همواره در تلاش جهت یادگیری و اجرای روشهای علمی روز محصولات کشاورزی، دامپروری، مانند پرورش پیاز عمده، اصلاح نژاد و تغذیه دام هستم.

 

✳️نگاه من به منابع طبیعی کشاورزی و مراتع، به عنوان یک ثروت ملی است و هرگز آن را با اعمال سود جویانه، مانند چرایی بی رویه دام، کم کرن تولید پیاز قرمز تخریب نمی کنم.

 

✳️با دوستان و سایر افراد ایل، تصمیم گرفته ایم جهت هم افزایی توان اقتصادی تولید پیاز صادراتی و بازار یابی بهتر محصولات خود، را در یک مجموعه معتبر مراکز روستای و عشایری به اهل فن دهیم و در راه اندازی تعاونی های تازه تاسیس به کمک جوانان جویای کار بیایم تا تولید پیاز عمده و گروهای غذایی روزانه را به بفروشند، و به فروش عمده پیاز و…… نیز بپردازند.

 

✳️ما سعی می کنیم از جوانان ایل حمایت کنیم و با تامین سرمایه اولیه، مانع مهاجرت آنان به شهر ها و تبديل یک نیروی مولد اقتصادی در تولیدی پیاز عمده به یک نیروی مصرف کننده شویم.

 

✳️ما سعی کرده ایم همانند گذشته، خود کفایی خود را در زمینه محصولات کشاورزی دام طیور حفظ کنیم و به سمت مصرف گرایی حرکت نکنیم. (پیاز عمده صادراتی)

 

✳️من نیز مانند همه مردم مهین اسلامی، در حمایت از تولید کنندگان عمده پیاز و تولید ملی، تا حد امکان تلاش خواهم کرد کالاهای خارجی دارای مشابه داخلی را مصرف نکنم.

پیاز قرمز عمده، من از عشایر هستم
توزیع پیاز قرمز ارگانیک

دام عمده، من از عشایر هستم

?خریداران و فروشندگان پیاز عمده و تولیدات دام و طیور می توانند برای ثبت سفارش خود و در خواست خدمات با مجموعه ممبنی ارتباط بگیرند و با مشاوره و فروش تماس یا اطلاعات زیر فرمی را پر نمایم و در نهایت خدمت مورد نظر را دریافت نمایند.

پیاز سفید عمده، تولیدی عشایری

?در کنار خانواده بزرگ محصولات عشایری تولید کنندگان، تامین کنندگان، توزیع کنندگان، شرکت های حمل و نقل بین المللی و داخلی می توانند ثبت سفارش نمایند و بعد احراز هویت و استعلام به ارائه خدمات به مشتریان پیش قدم شوند.

?مزرعه آنلاین خرید عشایری

?مزرعه آنلاین خرید عشایری

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما